۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۰۰

کشتی قهرمانی جوانان جهان – بلغارستان؛

فرنگي كاران چهار وزن دوم روي باسكول رفتند

فرنگي كاران چهار وزن دوم روي باسكول رفتند

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان عصر امروز سه شنبه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در وزن 55 کیلوگرم که 24 کشتی گیر حضور دارند، مصطفی بهزادی مقدم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف روبن مارویچ از ایتالیا می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران ژاپن و هند روبرو می‌شود.

در وزن 66 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با ماتئوس موربیتزر از چک مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران ایتالیا و ترکیه می‌رود. در این وزن 31 نفر حضور دارند.

در وزن 84 کیلوگرم که 27 کشتی گیر حضور دارند یوسف قادریان در دور نخست به مصاف رشید آبیکانوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت شکست این حریف در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران مقدونیه و چین مبارزه خواهد کرد.

در وزن 120 کیلوگرم بهنام شجعی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده است. وی در دور دوم به مصاف بولات بگجانوف از قزاقستان می‌رود که در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعدی به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و اوکراین خواهد رفت.

رقابت‌های چهار وزن دوم از ساعت 10:30 صبح فردا (چهارشنبه) به وقت تهران آغاز می‌شود.
 

کد خبر 2115180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha